Informatii utile si masuri recomandate în vederea reducerii impactului pandemiei SARS-CoV-2. (in format PDF)
În contextul pandemiei SARS-CoV-2 si din cauza cresterii transmiterii comunitare a coronavirusului, va informam ca oamenii sunt prioritatea noastra si luam toate masurile necesare pentru siguranta si sanatatea lor.
În ceea ce priveste angajatii Generali S.A.F.P.P. S A. - va informam ca peste 95% dintre angajatii nostri lucreaza de acasa, fara a afecta buna functionare a serviciilor noastre.
Colegii care vin la birou fac parte din echipele care asigura servicii critice pentru continuitatea activitatii, ce nu se pot desfasura de acasa.
Pentru siguranta lor, in sediul societatii se permite accesul vizitatorilor numai in zilele si intervalele orare stabilite astfel:
- in fiecare luni - de la ora 10 la ora 14;
- in fiecare joi - de la ora 10 la ora 14.
si am limitat numarul de clienti care pot fi în acelasi timp în sediu - la maximum 2 persoane.
Colegii nostri care va vor întâmpina la sediul Societatii respecta dispozitiile legale privind purtarea mastii de protectie, igiena mâinilor si distantarea sociala.
De asemenea, zilnic, la începutul programului de lucru este monitorizata temperatura corporala astfel încât situatiile de raspândire a SARS-CoV2 / COVID sa fie preîntâmpinate.
În ceea ce va priveste pe Dvs., în calitate de participant sau beneficiar - pentru situatia in care va prezentati la sediul Societatii noastre în vederea depunerii solicitarilor referitoare la contul personal si/sau pentru acordarea drepturilor banesti
- întrucat este nevoie de colaborarea fiecaruia si pentru ca trebuie sa actionam cu responsabilitate si cu grija va recomandam urmatoarele:
Evitati deplasarile care nu sunt absolut necesare - În acest sens, recomandam contactarea telefonica a colegilor nostri pentru a va informa daca solicitarea Dvs.
poate fi depusa electronic ori daca cadrul legal prevede depunerea documentelor într-o forma specifica, fiind astfel necesara prezentarea Dvs. la sediul nostru sau, alternativ, transmiterea documentelor prin servicii postale/de curierat.
- În cazul în care este necesara prezentarea Dvs. la sediul nostru - recomandam programarea telefonica a vizitei, astfel încât aceasta sa se desfasoare în conditii de siguranta.
Avem de asemenea rugamintea de a ne informa, înainte de a programa vizita la sediul nostru, daca în ultimele 14 zile ati calatorit în zone afectate de virusul SARS-CoV2.
- În situatia în care, în ziua în care v-ati programat vizita la sediul nostru, prezentati simptome de afectiuni respiratorii, temperatura corporala de peste 37.3°C sau acuzati o stare generala mai putin buna decât cea normala,
va recomandam sa ne contactati în vederea reprogramarii vizitei atunci cand starea Dvs. de sanatate se îmbunatateste.
Limitati folosirea bancnotelor si a monedelor, optând pentru plati prin virament în cont bancar - În cazul dosarelor de plata a drepturilor banesti cuvenite în caz de deces al unui participant ori pensionare pentru limita de vârsta ori
pensionare pentru invaliditate cu încadrare în grad de invaliditate I sau II nerevizuibil - va recomandam sa optati pentru modalitatea de plata prin virament în cont bancar, astfel încât sa evitati deplasarea la oficiul postal de care apartineti si
sa limitati contactul cu alte persoane.
- Metoda de plata a drepturilor prin virament în cont bancar este eficienta în prevenirea contaminarii cu virusuri ori bacterii fiind totodata mai rapida si mai sigura decât plata prin mandat postal.
Tineti cont de instructiunile si masurile impuse de autoritati - Este nevoie de colaborarea fiecaruia, trebuie sa actionam cu calm si responsabilitate si cu grija.
- Purtati masca de protectie în spatiile publice.
- Limitati contactul cu alte persoane sau pastrati o distanta de siguranta de 2m fata de alte persoane.
- Spalati-va des pe mâini.
Pentru suport privind solicitarile Dvs. sau programarea vizitei la sediul nostru, ii puteti suna pe colegii nostri din pagina de contact.
Va multumim pentru sprijin si pentru intelegere, Echipa Generali
|