home english harta site-ului contact search
Printeaza pagina Adauga pagina la favorite Trimite pagina pe e-mail

home


Solutionarea Reclamatiilor

Ce este o reclamatie?
O reclamatie este o nemultumire sau insatisfactie referitoare la activitatea desfasurata de Generali SAFPP SA (Societatea).
Cine poate depune o reclamatie?
Poate depune o reclamatie orice persoana care se afla intr-o relatie contractuala cu Societatea sau mostenitorii legali, dupa caz.


Formularul de reclamatii il gasiti aici.

Cum poate fi transmisa o reclamatie?
O reclamatie poate fi transmisa prin Posta sau Direct la sediul societatii:
Bucuresti, sector 1, Piata Charles de Gaulle nr. 15, etaj 1, cod postal 011857

Reclamatiile anonime sau cele in care nu sunt trecute datele de identificare a petitionarului nu se iau in considerare dar sunt inregistrate
cu mentiunea ca nu pot fi adresate.


Cum sunt solutionate reclamatiile pe cale amiabila?
Toate solicitarile petentilor, indiferent de canalul de transmitere a acestora sunt tratate cu promptitudine si incercam sa le solutionam in maximum 30 de zile.
Toate reclamatiile sunt analizate si incercam rezolvarea lor pe cale amiabila prin oferirea de solutii in conformitate cu legislatia aplicabila, dar si pe baza procedurilor interne de lucru ale societatii.

Raspunsul la reclamatia petentului se transmite prin unul din canalele de comunicare, in termen de 30 de zile.

^ Sus



 

Info Line

as

Vreau sa ma informez Vreau sa ma informez

sad

 Noutati

Vezi toate noutatile

termeni si conditii © Generali Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private S.A.