home english harta site-ului contact search
Printeaza pagina Adauga pagina la favorite Trimite pagina pe e-mail

home



Codul de Conduita al Grupului Generali a fost aprobat de Membrii Directoratului ai Assicurazioni Generali S.p.A, in data de 14 decembrie 2012 si inlocuieste Codul Etic al Grupului Generali.

Codul de Conduita se aplica tuturor angajatilor Grupului Generali, inclusiv membri ai organelor de supraveghere si de gestionare. In plus, partile terte (consultanti, furnizori, agenti, etc), care actioneaza in numele Grupului sunt asteptati sa adere la principiile stabilite in Cod.

Codul de Conduita stabileste standarde minime de comportament care trebuie respectate si ofera norme specifice de conduita in ceea ce priveste urmatoarele aspecte: promovarea diversitatii si a incluziunii, active si date de protectie a afacerii, conflicte de interese, anti-frauda si anti-coruptie, informatii financiare si rapoarte interne, anti-spalare de bani, anti-terorism financiar si sanctiuni internationale.

Codul de Conduita a fost tradus in toate limbile tarilor in care Grupul isi desfasoara activitatea.

Raportarea problemelor si a comportamentului necorespunzator

Puteti raporta practici si conduite care sunt, de buna credinta, considerate - chiar si potential - drept necorespunzatoare sau contrare legii, Codului de conduita, Regulilor Grupului sau altor politici interne (de exemplu: discriminarea, hartuirea, coruptia, frauda, etc)

Raportarile pot fi facute catre:

Canale locale:

Prin email:

Managerul direct,

Functia de conformitate (georgeta.moldovanu@generali.com),

Auditul Intern (marius.petcu@generali.com),

Serviciul Juridic si HR (costel.ciolan@generali.com).

Prin posta:

Piata Charles de Gaulle nr. 15, etajul 6, sector 1, Bucuresti, Romania

Canalele Biroului Central al Grupului:

Prin email:

concerns.co@generali.com

Prin posta:

Group Compliance - Business Integrity - Piazza Cordusio 2, 20123 Milano, Italia

Acuzatii sau interese care implica probleme de Financiar, Audit si Contabilitate, Banci, Anti-Frauda pot fi raportate, de asemenea, catre Group Compliance Helpline, furnizata de GCS Compliance Service Europe Ltd (o sucursala a Navex Global): prin formularul web disponibil pe www.compliancehelpline.generali.com

Rapoartele trebuie sa fie detaliate in mod corespunzator in privinta descrierii circumstantelor pretinse a fi incalcate. Reclamatiile fara detalii suficiente nu pot fi luate in considerare.

Desi, in cazul in care este permis de legislatia locala, raportele anonime sunt permise, Grupul considera ca ancheta oricarui raport va fi mai eficienta daca este cunoascuta identitatea persoanei care depune raportul. De aceea Grupul incurajeaza reclamantii sa isi dezvaluie identitatea.

Rapoartele, precum si datele privind reclamantii si persoanele invinuite, vor fi tratate confidential si manipulate cu cea mai mare discretie si in conformitate cu reglementarile de confidentialitate in vigoare.

Grupul interzice cu strictete represaliile impotriva oricarei persoane care raporteaza cu buna credinta, indiferent pe cine implica raportul.

Va rugam sa retineti ca aceste canale nu ar trebui sa fie utilizate pentru a prezenta preocuparile clientilor cu privire la produsele sau serviciile oferite de companiile Grupului, deoarce acestea ar trebui sa fie comunicare prin canalele adecvate, specifice, in conformitate cu dispozitiile prevazute in documentele contractuale in cauza, in conformitate cu legislatia locala.

Cod de Conduita (in format PDF)

Nota privind confidentialitatea datelor (in format PDF)


^ Sus

 

 



 

Info Line

as

Vreau sa ma informez Vreau sa ma informez

sad

 Noutati

Vezi toate noutatile

termeni si conditii © Generali Societate de Administrare a Fondurilor de Pensii Private S.A.